пятница, 20 октября 2017 г.

ЧОГО ОЧІКУВАТИ ВІД МЕДРЕФОРМИ ПОРОШЕНКА-ГРОЙСМАНА?


ВИМАГАЄМО СПРАВЖНЮ МЕДРЕФОРМУ!

Те, що витворяє команда "реформаторів" Порошенка-Гройсмана під гаслами "Медична реформа" могло би бути смішним, аби не стосувалося нас, громадян України. Спочатку горе-реформатори без будь-якого виявлення причин негараздів системи охорони здоров'я, формують пакет змін, серед яких жодна не є реформою, а далі шаманством намагаються переконати себе і світ в тому, що так сформований пакет змін і є медрефомою. Тож не дивно, що провідні фахівці цих реформаторів, наприклад, представник президента  у ВРУ має "сміливість" сповіщати світу відверту дурню, – "Основна новела цього законопроекту – введення телемедичної послуги, телемедичного консиліуму, телемедичного консультування, здачі аналізів і передачі відповідної інформації. Для населення сільської місцевості це дасть можливість не чекаючи "швидкої", не їдучи в район, область чи Київ отримати напряму консультацію від кардіолога, отримати консиліум і швидкий висновок, кваліфіковану допомогу через протоколи, які найближчим часом доведуть до сільських лікарів. Це дасть можливість наповнити медзаклади села, амбулаторії, фельдшерсько-акушерські пункти відповідним обладнанням і медикаментами. Це прискорить надання медичної послуги мешканцям села", - сказала Луценко: https://gazeta.ua/articles/politics/_u-poroshenka-nazvali-osnovnu-novelu-medreformi/798734#comments.
І от вже маємо "радісну" новину: "19 жовтня Верховна Рада ухвалила в цілому законопроект про медичну реформу" - https://gazeta.ua/articles/politics/_medreforma-scho-chekaye-ukrayinskogo-paciyenta-i-likarya/798737. Так, той самий закон, яким запроваджуються зміни, жодна з яких реформою не є. І це було б смішно, аби долання негараздів охорони здоров'я в Україні не потребувало би саме реформ. Корумпованість системи охорони здоров'я, забюрократизованість її управління, позазаконні і далеко не завжди чемні відносини лікаря і пацієнта, ... заходами ухваленого закону не викорінюються. Відтак, на питання винесене в заголовок останньої згаданої тут статті – "Медреформа: що чекає українського пацієнта і лікаря" – є вичерпна відповідь: "Відсутність реформ". В умовах, коли відсутністю реформ країна доведена до межі, за якою її небуття, подальше зволікання з проведенням реформ є геноцидом її народу, покарання за який має нести бездарна команда горе-рефоматорів Порошенка-Гройсмана.
Так, медичну реформу не провів  жоден з попередніх урядів, але й те, що пропонує уряд Порошенка-Гройсмана реформою не є? Всі витоки негараздів системи охорони здоров'я залишаться незайманими після здійснення такої "реформи", а безкоштовні обстеження в умовах оплати лікування безпосередньо самим пацієнтом здатні лише збільшити кількість пацієнтів з гіпердіагнозами, що збільшить тепер вже узаконений потік коштів від громадян до закладів охорони здоров'я, а звідти і до можновладців, які за будь-яку ціну бажають залишатися непідконтрольними громадянам, аби тільки мати ті статки.
Єдина реформа сфери охорони здоров'я, якої вона об'єктивно потребує, аби позбутися власних негараздів і досягти значного покращання стану здоров'я переважної більшості громадян України, полягає в наступному:
- запровадити регулярне (раз на п'ять років) обрання громадянами керівництва райвідділів охорони здоров'я та формування керівництва обласних управлінь і міністерства охорони здоров'я обраними керівниками районних відділів охорони здоров'я з власного складу засобами самоврядування;
- надати виборцям право відкликати в будь-який час обраних ними керівників охорони здоров'я.
Всі інші зміни в системі охорони здоров'я після здійснення зазначеної реформи і навіть оптимізація закладів охорони здоров'я відбудуться набагато більш природним шляхом, ніж те пропонують "реформатори". Тоді навіщо депутати схвалювали псевдо реформу? Лише для того, щоб не зменшенням статків можновладців від офшорних і тіньових шахрайств, а зменшенням бюджетних видатків на охорону здоров'я десятків мільйонів громадян гарантувати МВФ повернення позик, які розкрадають самі ж можновладці. Але справою самих громадян є їх вибір між мовчазним терпінням такої наруги над собою та бездіяльністю і діями, спрямованими на заміну "реформаторів" на реформаторів?!

Комментариев нет:

Отправить комментарий