понедельник, 30 октября 2017 г.

ЛОЗУНГ МОМЕНТУ: "ПУСТОБРЕХИ, СТУЛІТЬ ПЕЛЬКИ"!


"Усе залежить від українців. Не можна від нас очікувати всього" - https://gazeta.ua/articles/politics/_use-zalezhit-vid-ukrayinciv-ne-mozhna-vid-nas-ochikuvati-vsogo-posol-ssa/800338?utm_source=traqli&utm_medium=email&utm_campaign=423. Абсолютно справедливі слова посла США в Україні. Їх справедливість підтримує і геніальність, і мудрість:
"Человек, помоги себе сам"! - Людвиг ван Бетховен;
"Если не я за себя - то кто за меня? А если я только за себя - то кто я? И если не сейчас - то когда?" - єврейський мудрець Хілель.
Але в Україні ледь не кожен, не залежно від набутих знань, вважає себе вправі подавати поради суспільству з приводу того, що йому слід робити, аби жити краще було всім і кожному громадянину України, хоча переважна більшість тих порад придатні лише збільшувати рівень шуму, за яким не чути розумних думок. От, так і живемо в можливості допомогти самим собі, але не в здатності почути розумні поради. Тож,
"ПУСТОБРЕХИ, СТУЛІТЬ ПЕЛЬКИ"!

2 комментария:

  1. Абсолютна СПРАВЕДЛИВІСТЬ посла, але слова сказані не всі, бо послу не личить ВІДВЕРТІСТЬ...та й задача у нього зовсім інша. Усе залежить від українців,...але єврейців більше і вони краще зорганізовані. Аби Бетховен розмовляв українською, то він наголосив би: "Якщо ти Людина, то здатен допомогти сам собі!" А про єврейську згуртованність не хіло сказав Хіляль: окрім мене НІХТО не допоможе мені і ближньому ! І чим раніше, тим краще! А що кажуть українці про свою крайню хату ? І хто давав право стверджувати ( брехати ?) за всю Україну, що в ній "...ледь не кожний..." ??? Не чую "...розумних порад" !

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Аби прочитати розумні поради, завітайте до інших статей мого блогу!

      Удалить