пятница, 1 декабря 2017 г.

НАВІЩО НАМ МІНІСТР, ЯКИЙ НЕ ЗДАТЕН НАВЧАТИСЯ?

КРАЙНОЩІ СПІВАЮТЬСЯ

Аваков знов продемонстрував власну нездатність навчатися: https://gazeta.ua/articles/politics/_minsk-ne-pracyuye-treba-prijmati-zakon-pro-kolaborantiv-avakov/806252. Вперше я помітив в нього цю нездатність ще на початку 2015 року під час обміну поглядами на реформування міліції. Наслідком того обміну стала стаття-попередження суспільства: "АВАКОВЩИНА – ГАНЕБНЕ ЯВИЩЕ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА! (ЧИ ДОВГО ЩЕ ДОЗВОЛЯТИМЕМО НАС ДУРИТИ?)" - http://sociologiyau.blogspot.com/2017/01/blog-post_396.html.
Який з Авакова реформатор? Час показав, що ніякий. Тепер він пробує себе в міждержавній політиці і дуже схоже, що матиме ті ж успіхи, що й в реформуванні міліції, тобто ніякі. Хоча б спочатку збагнув, що дасть зміна статусу терористів на колаборантів!? І перші, і другі є політичними борцями. Тільки відносно перших зазначено їх головний засіб боротьби, а відносно других вказана мета їх боротьби. І тих і інших РФ може захищати і захищає не знижуючи власний моральний статус, оскільки захищає боротьбу етнічних росіян проти утисків, що правда ті утиски існують лише в головах керівників РФ, але про те необхідна окрема розмова.
Інша справа, якщо почати називати речі власними іменами, тобто незаконні збройні формування почати називати бандитами. Про переваги заміни назви терористи на бандити читаємо в статті, яку находимо в Інтернеті за адресою: http://sociologiyau.blogspot.com/2017/04/blog-post_16.html!


Комментариев нет:

Отправить комментарий