вторник, 5 июня 2018 г.

І ВІДБІРКОВИЙ КОМІТЕТ ОБРАВ «НОВИХ ЛІДЕРІВ» ЗІ СТАРИМИ БОЛЯЧКАМИ, АЛЕ НЕ ВСЕ ВТРАЧЕНО!

Я знаю, что грубая наша работа
Позволит потомкам увидеть восход!

"Смотрите: вот-вот солнце взойдет,
Забот через край, но все пройдет.
Видишь, вот-вот, смогли познать,
Все должны сделать много, а не только ждать!".

На минулому тижні стали відомими 50 учасників другого туру телепроекту «Нові лідери», яким надали перевагу виборці. Аналізуючи програмні документи цих «Нових лідерів», я прийшов до висновку, що застаріла хвороба виборців – голосування за лідерів суспільного життя не на підставі пропонованих ними програм розвитку суспільства, а у відповідності з особистими вподобаннями, «виносить на поверхню неспроможних змінити країну» чи хоча б запропонувати програму об'єктивно необхідних їй змін: http://sociologiyau.blogspot.com/2018/05/blog-post_27.html. Залишалася надія, що Відбірковий комітет не має застарілої хвороби виборців, але й ця надія, на жаль, не справдилася, що і демонструє аналіз «ПРОГРАМНА МЕТА» 50 лідерів, яких обрав цей комітет за принципом: «обирали мрійників, а не фантазерів». Після попередніх зауважень перейдемо до згаданого аналізу.
Чи можна було передбачити такі наслідки роботи Відбіркового комітету? Я не настільки добре знаю членів відбіркового комітету, аби прогнозувати їх поведінку, а здоровий глузд підказує, що не може бути пустеля оазисом, хоча в ній оазиси можуть бути, але і при цьому головною характеристикою такої місцевості буде - пустеля. Це я до того, що можна в окремих місцях країни ненадовго створити оазиси вирішених маленьких питань життя суспільства, але остаточне вирішення ті питання знаходять після утворення в масштабах всієї країни відповідних умов, в яких ті невелички питання вирішуються природно і назавжди. Якщо члени Відбіркового комітету не розуміють цього, то вони виявили величезну "сміливість", давши згоду бути членом Відбіркового комітету. А передбачити, що дорослі люди не розуміють елементарних закономірностей суспільного життя, це за межами моїх можливостей.
Якщо мрія не обмежена знаннями об'єктивних закономірностей життя суспільства, то вона є чистої води фантазією. Подивимось на «ПРОГРАМНА МЕТА» обраних Відбірковим комітетом лідерів, оскільки його вибір міг базуватися в першу чергу саме на відомості про зміст цього документу претендентів:
1. «Моя програмна мета: нова економічна стратегія України 2017 - 2030.
Поліпшення якості життя населення (вище, ніж середній показник по Європі і
сусіднім країнам).
Залучення інвестицій, довгострокове зростання економіки.
Інституційна незалежність України.
Увійти в КЛУБ країн із номінальним ВВП у розмірі 1 трлн. дол. США.». Очевидно, оскільки лідер не навів навіть натяку на те, як він цього досягатиме, то чим ще є його «програма», якщо не нічим не обмеженою фантазією?
2. «Моя програмна мета: створення проекту  "БЕЗПЕЧНА ДОРОГА".   За  безпеку авторуху та культуру паркування. Це всеукраїнська програма з безпеки дорожнього руху. Встановлення камер контролю швидкостей, фотофіксація порушень правил паркування, організація дорожньої розмітки. Прозорий механізм стягнення штрафів.».
Це гарний пункт урядової програми, який сам по собі (без уряду) є нічим не обмеженою фантазією.
3. «Моя  програмна  мета    заохотити  громади  самостійно  керувати  спільним
ресурсом – відходами, щоб вирішити проблему сміття і наповнювати бюджет громади за рахунок продажу цінних вторинних матеріалів. … я вірю, що він (мій проект – СОМ) може стати альтернативною моделлю існуючим світовим системам поводження з відходами.».
І це гарний пункт урядової програми, який сам по собі (без уряду або без іншої всеукраїнської організації для виконання одного завдання) є нічим не обмеженою фантазією, яка тримається на «надійному» фундаменті особистої віри автора в те, що ним запропоновано систему, конкурентоздатну «існуючим світовим системам поводження з відходами.»
4. «REAL   MINISTRY   OF   FOREIGN   AFFAIRS   (РЕАЛЬНЕ   МІНІСТЕРСТО
ЗАКОРДОННИХ СПРАВ) … Створити організацію, яка буде змінювати образ України у Світі: просувати релевантний контент про Україну, відслідковувати нерелевантний та працювати над тим, щоб змінювати його.
Реальні історичні факти, реальні новини.»
І це гарний пункт урядової програми, який сам по собі (без уряду або без іншої всеукраїнської організації) є нічим не обмеженою фантазією.
5. «Боротьба з екологічним забрудненням промислових міст України …
Крок № 1. Створення громадського моніторингу повітря житлових масивів та оприлюднення результатів вимірів ...
Крок № 2. Створення діючої системи державного моніторингу на межах санітарних зон підприємств забруднювачів та встановлення газоаналізаторів на кожному великому джерелі викидів ...
Крок № 3. Підключення українських та європейських фахівців у екологічній сфері для суспільного обговорення та втілення змін у нашому законодавстві.».
І це гарний пункт урядової програми, який сам по собі (без уряду) є нічим не обмеженою фантазією.
6. «ПРАВНИЧИЙ ХАБ ДЛЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ
Мета: підвищити рівень правової культури людей похилого віку.
Цілі проекту:
Збільшення кількості осіб пенсійного віку, які вирішують свої проблеми правовими інструментами.
Підвищення громадської активності людей похилого віку.
Утвердження критичного мислення серед людей похилого віку.
Зниження толерантних почуттів до популізму людей похилого віку.
Поширення кращих практик правозахисту серед людей похилого віку.
Зменшення правового нігілізму та політичного абсентеїзму серед людей похилого віку.
Шляхи реалізації:
Створення постійно діючого правоосвітнього хабу для людей похилого віку.
Розробка навчальної правоосвітньої програми.
Розробка та друк правоосвітніх матеріалів, зокрема буклетів, листівок тощо.
Розробка та поширення відео-матеріалів із правоосвітньої тематики для людей похилого віку.
Проведення інтерактивних правоосвітніх занять з людьми похилого віку, зокрема, шляхом залучення кращих членів правничих студентських клінік.».
І це гарний, якщо виправити недолугі положення, пункт урядової програми, який сам по собі (без уряду) є нічим не обмеженою фантазією.
7. «Моя програмна мета
Створення ефективної моделі сімейно-молодіжної політики в громадах малих міст та сіл в умовах децентралізації та деінституціалізації (реформа інтернатної системи) на прикладі одного району.
Завдання
Зробити в громаді такі послуги і умови, що сприятимуть гармонійному розвитку дітей та молоді, забезпечуватимуть дотримання їх прав та кращих інтересів, створюватимуть можливості та перспективи для самореалізації.».
Реформа – справа загальнодержавна і без парламенту і уряду не здійснюється. Вже цього зауваження і без зазначення тарабарщини про самореалізацію «в громадах малих міст та сіл в умовах децентралізації та деінституціалізації» достатньо, аби бачити нестриману нічим фантазію.
8. «Моя програмна мета: створити Центр соціальної адаптації, медичної та
психологічної реабілітації ветеранів "Дім ветерана".».
Очевидно всім, крім членів Відбіркового комітету, що це пункт урядової програми, який сам по собі (без уряду) є фантазією, про що красномовно свідчать і наступні положення проекту: «Налагодження діалогу між владою, громадянським суспільством та ветеранським середовищем.
Визначення основних проблем ветеранів та шляхів їх вирішення.»
9. «Моя  програмна  мета:   власним  прикладом  спонукати,   в  першу  чергу,
жінок та молодь, яка живе в маленьких містечках і селах нашої країни, повірити у свої сили та надихнути "маленьких людей", як ми часто про себе думаємо, на неймовірні, по-справжньому історичні, справи.
Розуміння того, що без системної, планової роботи наші зусилля не матимуть належний ефект сі(и)нергії та глибинно впливати на вирішення хронічних проблем, привело мене на пост голови Введенської селищної ради.».
Очевидно всім, крім членів Відбіркового комітету, що «надихнути … на неймовірні … справи» – ставати всім головами селищних рад є фантазією, яка нічим не обмежена і навіть тим, що селищ усім не вистачить.
10. «Програмна мета: створення інноваційної школи-хабу в Київській області, яка
вирішить проблему доступу до якісної середньої освіти для дітей одразу декількох населених пунктів і стане базою для розвитку креативної економіки для цілої агломерації у Києво-Святошинському районі.».
Очевидно всім, крім членів Відбіркового комітету, що не вирішуються суспільні проблеми освіти запровадженням нових технічних засобів її здійснення (діяльністю інноваційної школи-хабу).
Аналіз можна продовжувати з тим же успіхом і незмінним головним висновком, який вже видно: Відбірковий комітет виявився нездатним працювати на рівні проблем, відсутність вирішення яких поставила Україну на межу, за якою її небуття. Завдяки непрофесіоналізму членів Відбіркового комітету втрачено ще один шанс започаткувати перехід України від тупцювання на місці до жвавого маршу шляхом зростання. За цих обставин народ має знати своїх «героїв»:


Але не поспішайте поховати Україну, бо і без телепроекту «Нові лідери» та політичного ток-шоу «Кандидат» на 112 каналі буде продовжуватися боротьба за вдосконалення та втілення в життя програми розвитку України, зміст якої наведено в статті за першим посиланням цієї статті і виконання якої переведе Україну від тупцювання на місці до жвавого маршу шляхом зростання, що позбавить громадян України олігархічної деспотії та зробить їх заможними та впевненими у завтрашньому дні. Вже маємо і суттєві наслідки тої боротьби: виборча програма ВО «Свобода» все більш наближається до зазначеної програми розвитку України і навіть мерзотний Мураєв заговорив про те, що без плану будівництва України її існування і розбудова позбавлені сенсу. Тож, маючи настільки широкий політичний спектр прихильників програми розвитку України, не шкодуючи сил і часу наближаємо гарне життя, підштовхуючи всі політичні партії до створення справжніх програм розвитку країни: поширюємо зазначену програму розвитку України, вимагаємо від можновладців її втілення в життя, і не голосуємо за кандидатів політичних партій, виборчі програми яких не містять в собі зазначену програму розвитку України!


1 комментарий:

  1. Дійсно не все втрачено, бо "Нові лідери" самі почали об'єднуватися незважаючи на думку відбіркового комітету. Докладніше тут: https://www.facebook.com/UspikhNatsiyi/

    ОтветитьУдалить