пятница, 22 июня 2018 г.

ЧОМУ Я НЕ ПІДПИСАВ ВІДКРИТОГО ЛИСТА ДО ЛІДЕРІВ ДЕМОКРАТИЧНИХ СИЛ?

. ДОТРИМАННЯ ПРИНЦИПІВ  
  –    КОРОЛІВСЬКА    ОЗНАКА  

20.06.2018 отримав «Відкритий лист до лідерів демократичних сил про об’єднання зусиль на президентських виборах». Лист містив і пропозицію підписати його. Черговий прояв незрілості учасників політичного процесу не здивував. Дивною була кількість незрілих «сміливців», які лист підписали: понад 300 осіб: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfbCc8zkIkXLHkq99w6Kcz79OT4-8XOU5VfLV5HaVSnbnSnnQ/viewform. Я не став той лист підписувати з наступних причин:
1. Я не знаю що означає набір слів "середній клас";
2. Я не можу бути представником тих, кого не знаю;
3. Я не закликатиму до безпринципного (не навколо певної програми розвитку країни) єднання тих, хто сам себе відносить до демократичних партій;
4. Я не закликатиму об'єднуватись задля перемоги на будь-яких виборах, але можу закликати до об'єднання заради втілення певної виборчої програми = програми розвитку країни;
...
Маю надію, що ця інформація стане в нагоді учасникам політичного процесу для їх визрівання. Крім того, їм повідомляю перелік законів, які можуть бути кістяком програми розвитку України, навколо якої можливе і необхідне об’єднання дійсно прогресивних демократичних сил заради втілення зазначеної програми в життя:
«- закон про референдум, в якому втілено обов'язковість рівності агітації за і проти;
- закон про формування ЦВК шляхом обрання облрадами і радою АР Крим по два її члена (один від партій більшості у ВРУ, а другий від партій меншості) та формування окружних та дільничних комісій самою ЦВК шляхом найму з числа бажаючих позапартійних громадян;
- закон про скасування президентства;
- закон про вибори депутатів, в якому втілена гібридна виборча система;
- закон про відкликання депутата в будь-який час його виборцями;
- закон про обрання народом кожні п'ять років прокурорів і суддів всіх районних прокуратур і районних судів;
- закон про обрання прокурорами і суддями з власного складу відповідно прокурорів обласних прокуратур і суддів обласних судів, прокурорів Генеральної прокуратури, суддів Верховного і Конституційного судів;
- закон про відкликання прокурора або судді в будь-який час його виборцями;
- закони про обрання народом кожні п'ять років керівництва райвідділів міліції, освіти та охорони здоров'я;
- закон про обрання керівництвом райвідділів з власного складу керівництва обласних управлінь відповідно міліції, освіти, охорони здоров'я, і обрання  керівництвом обласних управлінь керівництва міністерств відповідно МВС, МО і МОЗ;
 - закони про відкликання у будь-який час обраних керівників міліції, освіти та охорони здоров'я їх виборцями;
- закон, який визначає для всіх податків наступний порядок: податкова служба країни здійснює ведення реєстру доходів фізичних і юридичних осіб та формує податкові квитанції і надсилає їх платнику податків; податки збираються за місцем створення виробу або надання послуги, але збирач податків може використати зібрані кошти тільки після перерахування певної їх частини податковому органу більш наближеному до центральної податковій службі країни в обсязі Х % від зібраної суми, де Х – число, визначене законом.» - http://sociologiyau.blogspot.com/2018/03/blog-post_30.html, ст. 5.
Окремо варто зауважити відносно метушні незрілих навколо словосполучення суспільний (соціальний) договір. Мені вже доводилося роз'яснювати сенс зазначеного словосполучення:  http://sociologiyau.blogspot.com/2017/01/blog-post_843.html. Але, на жаль, аматорам важливим є не сенс, а словесна іконка, тому вони у власних твердженнях доходять до абсурду, що сьогодні Україна не має суспільного договору, та потребує з невідомих причин перезаснування, а не реформування. До відома незрілих: зміни в суспільстві і сьогодні відбуваються тими ж шляхами, які є відомими науці вже понад 150 коків, шляхами політичної боротьби за втілення об'єктивних зацікавленостей певних політичних сил (інколи політичними силами  називають політичні партії, хоча кожна з них є лише ядром відповідної політичної сили).
Можна зібрати до купи всі пропозиції, реалізація яких має на меті зростання ступеню демократизму державного правління в країні і назвати ту купу змінами до соціального договору, бо по суті вона (купа) і є тими змінами, а можна з невідомих причин втілення тієї ж купи пропозицій назвати перезаснуванням країни. Насправді ж, можна і потрібно розгорнути відповідну пропаганду тих змін та агітацію за їх втілення, але все це настільки банально, що ці подробиці серйозно обговорювати можуть лише аматори-початківці. Тож, хай тим серйозним обговоренням займаються аматори, а всім іншим варто вимагати від політичних сил, яким належать Тимошенко, Саакашвілі, Тягнибок, ...: "Негайно поставити в центр діяльності відповідних партій вимоги зробити чинними закони з наведеного тут раніше переліку. Це варто зробити тому, що набуття чинності згаданими законами є переходом України від багаторічного тупцювання на місці до жвавого маршу шляхом сталого зростання, який веде до позбавлення громадян України від олігархічної деспотії та набуття переважною більшістю громадян заможності і впевненості у завтрашньому дні. 
Таким чином, бачимо як політична діяльність громадян України набуває розумного змісту через їх вимоги до можновладців, - «Надати чинності законам із зазначеного переліку», - а безглузда метушня навколо виборів за гречку чи за можливість заробити у виборчих штабах втрачає сенс. Не протиставивши реальною діяльністю розумні сенси політичної діяльності громадян безглуздим, не здолати суспільні негаразди країни закликами: до об’єднання заради перемоги на виборах; не голосувати за гречку; перезаснувати країну шляхом укладання суспільного договору; заховати бабусин паспорт; … Тому в заключені  прогноз-попередження: «В майбутньому житимуть лише ті політичні партії України, які вже сьогодні йдуть шляхом діяльності навколо розумних сенсів, наприклад, об'єднуються в діяльності виключно навколо програм розвитку країни, а інші політичні партії в конкурентній боротьбі із зазначеними зійдуть нанівець»!

5 комментариев:

  1. Можно было бы разбирать эти идеи детально и долго. Но, вначале, хотелось бы узнать о ДИАГНОЗЕ, каким Вы его представляете, а потом уже обсуждать "лекарства". Потому как, например, предложение о ликвидация поста Президента очень напоминает известную мартышку, которая никак не могла сообразить: и куда же те очки приложить, намучилась, да и грохнула их об камень ...

    ОтветитьУдалить
  2. P.S. Да, а то, что письмо таки не подписали - респект.

    ОтветитьУдалить
  3. Виталий Крюков, які "Можно было бы разбирать эти идеи ..."?
    Аналіз читайте за адресою: http://sociologiyau.blogspot.com/2017/01/25.html. Особливо зверніть увагу на особливості боротьби за президентське крісло в українських умовах, де міжкланова боротьба олігархів призвела до двох майданів і війни. А взагалі, президентство - це рудимент феодалізму, який не має суттєвого значення для життя капіталістичного суспільства, а кошти платників податків споживає. Коли візьмете ці факти до уваги, тоді "напоминает известную мартышку" відразу зникне.

    ОтветитьУдалить
  4. Питання не в тому, що нормальні люди не підписали, питання в тому, щоб висунути альтернативу. Ну цьому політикуму в цілому.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Висунути альтернативу людині чи "цьому політикуму в цілому" - завдання для політиканів. Висунути програму розвитку суспільства і об'єднати навколо неї і для її втілення політикум і суспільство - це завдання для справжніх політиків.

      Удалить