Учора було
оприлюднено проект «КОАЛІЦІЙНА УГОДА». Загальне враження від цього плоду
двотижневої праці коаліціантів винесено в заголовок цієї статті. Те, що
коаліціанти не знають, що таке реформа, волає з кожної строчки цього
витвору. І на додаток до цього коаліціанти ще не менш виразно
демонструють, що добре засвоїли методи діяльності, притаманні
бюрократичній системі державного правління імені Сталіна. Тому й не
дивно, що вони в своєму опусі під виглядом реформ пропонують виключно
бюрократичні заходи: творення нових органів або косметичну зміну
процедур.
Добре
відомо, що ефективна боротьба з негативним суспільним явищем, зокрема, з
корупцією - це не створення органів по боротьбі або здійснення не
суттєвих змін порядків прийняття та виконання рішень, а створення умов, в
яких те явище не виживає, тобто реформування відповідної сфери
суспільного життя = надання чинності законам, які визначають нові
порядки утворення, функціонування та контролю над органами відповідної
сфери. На жаль, нічого подібного до таких законів ми не бачимо в проект
«КОАЛІЦІЙНА УГОДА». Аби в тому переконатися, достатньо порівняти цей
проект з наступними вимогами, які є наслідком наукового виявлення
необхідності проведення і змісту реформ: "негайно втілити в життя:- закон про референдум;-
закон про формування ЦВК шляхом обрання облрадами та радою АР Крим по
два її члена (один від партій коаліції, а інший від опозиційних партій
ВРУ) і формування інших комісій самою ЦВК шляхом найму з числа бажаючих
позапартійних;- закон про вибори, в якому втілена гібридна виборча система;
- закон про відкликання депутата в будь-який час його виборцями;
- закон про обрання кожні п'ять років всіх суддів народом;
- закон про відкликання судді в будь-який час його виборцями;
- закони про обрання народом кожні п'ять років керівництва міліції, освіти та охорони здоров'я від райвідділу до міністра;
- закони про відкликання у будь-який час обраних керівників міліції, освіти та охорони здоров'я їх виборцями;
- закон про скасування всіх посадових пільг і привілеїв;
- закон, який визначає для всіх
податків наступний порядок: податки збираються за місцем створення
виробу або надання послуги, але збирач податків може використати зібрані
кошти тільки після перерахування фінансових коштів податковому органу
більш наближеному до центральної податковій службі країни в обсязі Х %
від зібраної суми, де Х - число, визначене законом;
і
http://espreso.tv/blogs/2014/10/16/bazhayesh_spravzhnikh_reform_vymahay__quothet_symulyantiv_imitato
Таким чином,
маємо всі підстави стверджувати, що, обравши депутатами тих, хто не мав
виборчих програм = програм розвитку країни, ми отримали коаліціантів,
які нездатні створити коаліційну угоду, оскільки центральною частиною її
є спільна область виборчих програм коаліціантів. Виправити це становище
ми зможемо, якщо будемо від першого засідання ВРУ VIII скликання
наполягати постійно на втілені зазначених вимог!
Вперше опубліковано: 15 листопада 2014, http://espreso.tv/blogs/2014/11/15/lyudy__vony_zh_nad_namy_zdivayutsya
Комментариев нет:
Отправить комментарий