суббота, 28 января 2017 г.

З ВЕЛИКОЇ ХМАРИ - МАЛЕНЬКИЙ ДОЩИК. (Найем Мустафа: "У ЭТОГО ОБРАЩЕНИЯ ОЧЕНЬ БОЛЬШОЙ АВТОРСКИЙ КОЛЛЕКТИВ". https://www.facebook.com/Mustafanayyem/posts/10205612448736591)


"это не ... какие-то громкие пафосные слова и лозунги" - пишуть автори звернення про його зміст. Та невже ж?! А чим же на вашу думку, ще можуть бути пункти 1. - 5. начебто вимог? Та невже ж вимогами конкретних дій?

Більш того, пункти 1. - 5. не тільки не є вимогами конкретних дій, а ще й часто-густо є відвертою тарабарщиною = безглуздим набором слів. Наприклад: "Начать реальную борьбу с коррупцией". Корупція - це суспільне явище, відтак, хто має боротися з ним? Абсолютна меншість суспільства проти переважної його більшості? Корупція - це суспільне явище, яке народили певні умови діяльності суспільства, відтак, слід не "Сконцентрироваться на высших эшелонах власти", а на заміні умов, які щосекундно відтворюють корупцію на умови в яких корупція не виживає. Очевидно, що до останніх умов не відноситься призначення "Генерального прокурора, завершення люстрації" і тим більш така тарабарщина, як реформировать государственную службу по европейским стандартам". Ніщо не можливо реформувати не по яких стандартах, бо стандартів реформування не існує.
Другий не менш виразний приклад того, чим насправді є пункти вимог: "Привлечь к ответственности людей, разворовавших страну". Тобто, "Привлечь к ответственности людей", кожен з яких вивіз з країни хоча б одну гривню.
Третій приклад: "Добиться верховенства права. Интенсивно и решительно проводить судебную реформу". Якщо це не гасла, то що?
І четвертий пункт вимог є нічим іншим, як "громкие пафосные слова и лозунги".
Пятий приклад: "Озвучить четкий план. Как нам вместе преодолеть экономический и гуманитарный кризис". А ким і де доведено, що маємо "экономический и гуманитарный кризис"? Ніким і ніде. Тоді чим є цитована вимога, як не "ромкие пафосные слова и лозунги"? А це, що за заклик розголосити всім, і ворогам в тому рахунку, наші плани відносно того, "как мы планируем возвращать Крым и оккупированные территории"?
Мустафа, таке враження, що у вас паморочиться в голові від успіхів серед невибагливих читачів.
Аби не склалося враження, що я займаюся не критикою, а критиканством, повідомляю наступне. Україна потерпає не від кризи, а вже біле двох десятиліть перебуває в стані стагнації і такому довгому перебуванню є причина: невирішеність протиріччя між капіталістичною економікою і системою бюрократичного державного правління імені Сталіна, яку Україна успадкувала від СРСР і зберегла й по цей день в майже незмінному стані. Вирішити це протиріччя мавпуючи заходи й прийоми, якими користувалися найбільш розвинуті країни для набуття власного сьогоднішнього стану, не можливо тому, що вони до цього стану просувалися від зовсім іншого стану ніж маємо ми. 
Вирішення зазначеного протиріччя пролягає через демократичну революцію, яка на відміну від "революцій" "на граніті", "помаранчевої" і "гідності" є справжньою революцією = швидкою радикальною зміною суспільних відносин. Мета цієї революції - заміна бюрократичного державного правління на демократичне = демократизація державного правління = передача частини владних повноважень депутатів і чиновників народу досягається "через надання чинності:
- закону про референдум;
- закону про форматування ЦВК шляхом обрання облрадами та радою АР Крим по два її члена (один від партій коаліції, а інший від опозиційних партій ВРУ) і формування інших комісій самою ЦВК шляхом найму з числа бажаючих позапартійних;
- закону про вибори, в якому втілена гібридна виборча система;
- закону про відкликання депутата в будь-який час його виборцями;
- закону про обрання кожні п'ять років всіх суддів народом;
- закону про відкликання судді в будь-який час його виборцями;
- законам про обрання народом кожні п'ять років керівництва прокуратури, міліції, освіти та охорони здоров'я від райвідділу до міністра;
- законам про відкликання у будь-який час обраних керівників прокуратури, міліції, освіти та охорони здоров'я їх виборцями;
- закону про скасування всіх існуючих та заборону введення нових посадових пільг і привілеїв.
- закону, який визначає для всіх податків наступний порядок: податки збираються за місцем створення виробу або надання послуги, але збирач податків може використати зібрані кошти тільки після перерахування фінансових коштів податковому органу більш наближеному до центральної податковій службі країни в обсязі Х % від зібраної суми, де Х - число, визначене законом;
…" - http://espreso.tv/blogs/2015/01/15/pozbav_nas__bozhe__vid_cykh_reformatoriv_i_yikh_reform83
Очевидно, що надання чинності зазначеним законом творить умови в яких всі п'ять пунктів обговорюваних вимог або вже виконані або швидко будуть виконані депутатами і чиновниками, які в нових умовах вже будуть підконтрольним народу. То, чи не варто переглянути зміст вимог народу до можновладців!


Комментариев нет:

Отправить комментарий