ДАВАЙ МІНЯТИСЯ!
Рух
«СТВОРЕННЯ ТЕТІТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД» набирає обертів в Україні. В
дійсності, його учасники мають на увазі не створення територіальних
громад, а використання прав, наданих 140 – 143 статтями Конституції
України. Ці статті дійсно надають право мешканцям будинку або кварталу,
або вулиці, або села чи сіл, які не мають сільських рад, "стати
юридичним власником частки державного майна і прибутку від нього". Крім
цього, ці ж статті говорять, що юридичною особою, яка розпоряджається
спільною власністю певної територіальної громади є відповідна рада і її
виконком. Але не можна не бачити підстав схвильованості багатьох тим, що
ми ходимо "з простягнутою рукою по чиновникам і даємо хабарі коли ці
всі "хабарі" вже "забиті" (зараховані і нараховані) давно у нашому
соціальному прибутку від державної власності і ці гроші просто
розкрадаються олігархами і чиновниками". А як пропонується учасниками
руху подолати цей ганебний стан?
– "стати юридичним власником частки державного майна і прибутку".
– Але починаючи від будинку повсякденне управління власністю потребує відповідного органу управління: будинкового комітету, роботу якого контролюють всі мешканці будинку. Так само для територіальної громади будь-якої території: кварталу, вулиці, села ... Ну, а як ми контролюємо – відомо. Іншими словами, ми не спроможні контролювати депутатів і чиновників і лікувати цю неспроможність нам пропонують шляхом забирання у депутатів і чиновників роботи при збереженні їх зарплат і передачі їх роботи домовим, квартальним, вуличним, сільським, ... комітетам. Дійсно – "геніальна" пропозиція!
Пошукаємо менш геніальної! Тепер, коли проблема стала більш ніж очевидною, це зробити буде не важко. І так, маємо проблему: недостатність контролю громадян над депутатами і чиновниками. Тут варто підкреслити, що контроль – це не тільки спостереження процесів, а й вплив на їх подальший перебіг. З урахуванням цього, людство не вигадало нічого кращого, як здійснення контролю над депутатами і чиновниками шляхом їх регулярного прозорого за процедурою обрання народом та відклику у будь-який час обраних їх виборцями за процедурою прозорою та легкою у здійсненні.
Таким чином, Україна сьогодні більш потребує не надання статусу юридичної особи громадам будинків, кварталів, вулиць, сіл, ..., а втілення в життя дієвого контролю громадян над депутатами і чиновниками через запровадження:
– гібридної виборчої системи регулярного обрання депутатів;
– відклику депутатів у будь-який час їх виборцями;
– регулярних виборів усіх суддів народом;
– відклику у будь-який час обраних суддів їх виборцями;
– регулярних виборів керівництва міліції, освіти, медицини, ... від райвідділу і до міністра;
– відклику обраних чиновників у будь-який час їх виборцями.
– "стати юридичним власником частки державного майна і прибутку".
– Але починаючи від будинку повсякденне управління власністю потребує відповідного органу управління: будинкового комітету, роботу якого контролюють всі мешканці будинку. Так само для територіальної громади будь-якої території: кварталу, вулиці, села ... Ну, а як ми контролюємо – відомо. Іншими словами, ми не спроможні контролювати депутатів і чиновників і лікувати цю неспроможність нам пропонують шляхом забирання у депутатів і чиновників роботи при збереженні їх зарплат і передачі їх роботи домовим, квартальним, вуличним, сільським, ... комітетам. Дійсно – "геніальна" пропозиція!
Пошукаємо менш геніальної! Тепер, коли проблема стала більш ніж очевидною, це зробити буде не важко. І так, маємо проблему: недостатність контролю громадян над депутатами і чиновниками. Тут варто підкреслити, що контроль – це не тільки спостереження процесів, а й вплив на їх подальший перебіг. З урахуванням цього, людство не вигадало нічого кращого, як здійснення контролю над депутатами і чиновниками шляхом їх регулярного прозорого за процедурою обрання народом та відклику у будь-який час обраних їх виборцями за процедурою прозорою та легкою у здійсненні.
Таким чином, Україна сьогодні більш потребує не надання статусу юридичної особи громадам будинків, кварталів, вулиць, сіл, ..., а втілення в життя дієвого контролю громадян над депутатами і чиновниками через запровадження:
– гібридної виборчої системи регулярного обрання депутатів;
– відклику депутатів у будь-який час їх виборцями;
– регулярних виборів усіх суддів народом;
– відклику у будь-який час обраних суддів їх виборцями;
– регулярних виборів керівництва міліції, освіти, медицини, ... від райвідділу і до міністра;
– відклику обраних чиновників у будь-який час їх виборцями.
Зрозуміло,
що ці запровадження відбуваються після відповідних змін Конституції
України і вони не торкаються 140 – 143 її статті. Тож маємо відповідь на
питання цієї публікації:
"ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОНТРОЛЮ ГРОМАДЯН
І
«СТВОРЕННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД»".
І
«СТВОРЕННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД»".
Вперше опубліковано: 18 мая 2014, http://blogs.korrespondent.net/blog/politics/3364719/
Комментариев нет:
Отправить комментарий